21 Май 2018

Bobcat отбеляза фурор на изложението Интермат 2018

Bobcat отбеляза фурор на изложението Интермат 2018
Интермат в Париж, най-голямото изложение за техника за годината, привлече 1 500 изложители от 167 страни (70% от чужбина). През шестте натоварени дни, щандът на Doosan Bobcat, надхвърлящ 5000 м2, беше център на вълнуващи премиери.Изложбената площ на Bobcat бе организирана така, че да показва повече от 30 машини и прикачни устройства на клиентите чрез демонстриране на различни приложения, като озеленяване, изкопни работи и разрушаване. Демонстрационното пространство отвън беше черешката на тортата: Bobcat представяше компактните си супергерои в действие по няколко пъти на ден. 
Други атракции на щанда бяха нашите финансовите решения от Bobcat, извънредната секция за Африка и Близкия Изток и новият магазин за забавления Fun Shop.

Продуктови премиери:
Bobcat представи за първи път на изложението широка гама от нови продукти:
• новите компактни багери серия R между 2 и 4 тона за европейския пазар: моделите E26, E27z, E27, E34 и E35z, които предлагат ненадмината комбинация от превъзходните характеристики на машините Bobcat и най-добрите в класа си комфорт и управление. 
• Най-новият челен товарач T870 с торсионно окачване. 
• Новия телескопичен товарач TL30.70.

60 години Бобкат
В допълнение към пускането на нови продукти, Bobcat отпразнува 60-годишнината от изобретяването на първия челен товарач на марката. През последните 60 години Bobcat е символ на иновативност и изключително качество, на които компанията дължи лидерството си на пазара. Най-голямата гордост е, че един на всеки два продадени товарача е Bobcat.
Посетителите на щанда имаха невероятната възможност да видят 40-годишния Bobcat Clark 825. Тази забележителна машина беше изложена, за да илюстрира историята и да засвидетелства ангажираността на компанията към своите клиенти. Машината все още е напълно функционална, поддържана е с оригинални части Bobcat и въпреки възрастта си, е готова да се справи и с най-трудните задачи.

Bobcat на радара за пресата
Изложението предизвика засилен интерес от страна на журналистите. От производителя решиха да се срещнат с пресата очи в очи и вместо да проведат обща пресконференция, поканиха 71 журналисти да посетят техния щанд, за да ги запознаят с новите продукти, да проведат интервюта с мениджмънта и да се насладят на индивидуални представяния.